شرایط صدور مجدد برگ اعزام به خدمت سربازان فراری
نوشته شده توسط : nezam

 

سربازان فراری درباره امکان دوباره پست کردن دفترچه برای اعزام به خدمت سوالاتی دارند که باید بدانند: بر اساس قوانین برای سرباز فراری برگ اعزام به خدمت صادر نمی‌شود و فرد باید خودش را به یگان قبلی معرفی کند. اگر کسی از خدمت فرار کرده باشد، باید به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کند و در صورت مراجعه خود فرد تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تخفیفاتی به افراد تعلق می گیرد که می توانند مشغول خدمت شوند و پرونده قضایی شان هم با تخفیف ویژه انجام می‌شود و اجازه می‌دهند که افراد به راحتی خدمتشان را به اتمام برسانند.

همچنین برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که فاصله محل خدمتشان از محل سکونت بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌باشد و ۲۱ ماه خدمت می‌کنند، باتوجه به میزان فاصله محل سکونت درباره کسر شدن مدت زمان خدمت خود سوالاتی دارند که در این مقاله پاسخ خواهیم داد.همچنین در این مقاله میخواهیم در خصوص

شرایط سربازان فراری

مشمولان متقاضی تعجیل در موعد اعزام

 

برای شما همراهان بنویسیم و امیدوار هستیم این مطالب مورد توجه و رضایت همگی شما خوانندگام عزیز باشد اگر سوالی برایتان در این خصوص باقی ماند میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاوران تخصصی بهره مند شوید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه  "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,





 

شرایط سربازان فراری

اگر کسی از خدمت فرار کرده باشد، باید به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کند و در صورت مراجعه خود فرد تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تخفیفاتی به افراد تعلق می گیرد که می توانند مشغول خدمت شوند و پرونده قضایی شان هم با تخفیف ویژه انجام می‌شود و اجازه می‌دهند که افراد به راحتی خدمتشان را به اتمام برسانند.همچنین برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که فاصله محل خدمتشان از محل سکونت بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌باشد و ۲۱ ماه خدمت می‌کنند، باتوجه به میزان فاصله محل سکونت درباره کسر شدن مدت زمان خدمت خود سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.


سربازان فراری درباره امکان دوباره پست کردن دفترچه برای اعزام به خدمت سوالاتی دارند که باید بدانند: بر اساس قوانین برای سرباز فراری برگ اعزام به خدمت صادر نمی‌شود و فرد باید خودش را به یگان قبلی معرفی کند. اگر کسی از خدمت فرار کرده باشد، باید به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کند و در صورت مراجعه خود فرد تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تخفیفاتی به افراد تعلق می گیرد که می توانند مشغول خدمت شوند و پرونده قضایی شان هم با تخفیف ویژه انجام می‌شود و اجازه می‌دهند که افراد به راحتی خدمتشان را به اتمام برسانند.

 

 



مشمولان متقاضی تعجیل در موعد اعزام

مشمولان متقاضی تعجیل در موعد اعزام می‌توانند با مراجعه به یکی از دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و تکمیل فرم نسبت به ارایه درخواست تعجیل اقدام و پس از یک هفته نسبت به دریافت پاسخ از طریق‌‌ همان دفتر اقدام کنند. لازم به ذکر است تعجیل در موعد اعزام در صورت وجود ظرفیت انجام پذیرفته و مشمولان دیپلم و زیر دیپلم نیز باید در سال اعزام قرار داشته باشند. ‌ (مثلا متولد ۷۶ در سال ۹۴).

آن دسته از مشمولان متقاضی تمدید که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مرتبط با هر یک از شرایط قید شده به مراکز وظیفه عمومی استان محل سکونت (حتی در روز اعزام) مراجعه کنند.

الف - مشمولانی که به علت بیماری قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نباشند با تأیید پزشک معتمد بهداری استان موعد اعزام آنان حداکثر به مدت دو ماه به تعویق می‌افتد، مشمولانی که نیازمند استراحت بیش از دو ماه باشند باید به وضعیت آنان پس از ابطال اعزام در شورای پزشکی وظیفه عمومی موردبررسی قرار گیرد.

ب - فوت بستگان درجه یک مشمول (پدر، مادر، برادر، خواهر، همسر، فرزند) اعزام مشمول از زمان فوت حداکثر ۲ ماه به تعویق می‌افتد.

ث- مشمولانی که به علت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و یا وقوع حوادثی مانند سقوط هواپیما، آتش سوزی و... خود یا یکی از اعضای درجه یک خانواده (پدر، مادر، همسر وفرزند) به طور جدی آسیب دیده باشند موعد اعزام آنان حسب مورد و به تناسب میزان آسیب وارده با تأیید استانداری و یا فرمانداری‌ها، از یک تا شش ماه به تعویق می‌افتد.

ج - پذیرفته شدگان قطعی دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی (داخل وخارج از کشور) که زمان ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بعد از موعد اعزام باشد، اعزام آنان حسب مورد حداکثر تا شش ماه به تعویق می‌افتد.

د- دارندگان برگ اعزام ماه‌های مرداد، شهریور و دی هرسال که منتظر اعلام نتیجه آزمون مراکز سنجش آموزش عالی هستند موعد اعزام آنان حسب موردحداکثر تا دوماه به تعویق می‌افتد.

و- ورزشکاران تیم‌های ملی بادرخواست فدراسیون مربوط جهت اعزام به مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک، موعد اعزام آنان بنا به تشخیص سازمان حداکثر تا چهارماه به تعویق می‌افتد.

ط- مشمولانی که درحال طی مراحل نهایی گزینش و استخدام در نیروهای مسلح هستند، درصورت تأیید موضوع ازسوی سازمان مربوط، اعزام آنان حداکثر تا چهارماه به تعویق می‌افتد.

ظ- مشمولان متأهلی که دارای شرایط خاص، (تولدفرزند، بیماری شدید همسر وفرزند و...) هستند موعد اعزام آنان حداکثر تا دو ماه به تعویق می‌افتد.

ل- مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتع را دارند موعد اعزام آنان حداکثر به مدت دوماه به تعویق می‌افتد.

ی- در سایر موارد درصورت احراز عذر موجه بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی موعد اعزام مشمولان حسب مورد از یک ماه تا یکسال به تعویق می‌افتد.

مشمولانی که شرایط و معاذیر خاص گفته شده را دارند حتی می‌توانند در روز اعزام نیز به دفا‌تر پلیس+۱۰ مراجعه کنند و با توجه به دلیل تمدید خود فرم‌های مربوطه را در یافت و پس از تکمیل فرم توسط مراجع ذیربط مدارک را تحویل دفا‌تر داده که پس از ثبت در سامانه رسید دریافت کنند



منبع:شرایط صدور مجدد برگ اعزام به خدمت سربازان فراری






 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری --دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: شرایط صدور مجدد برگ اعزام به خدمت سربازان فراری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: